2012. február 22., szerda

Graco quattro tour deluxe - Jelenlegi ára: 1 Ft ?

Eladó a képen látható garco quattro tour deluxe márkájú babakocsi, lábzsákkal, mózeskosárral(a mózeskosár el van téve, be van zacskózva, ezért nem fotóztam, de azt nem használtuk)
A babakocsi nagyon jó állapotba van! Masszív felépítésű, egy kézzel könnyen összecsukható, bármilyen kis kocsi csomagtartójába is könnyen elfér
A lábtartó alig kopott, a tolókaron a szivacson semmi sérülés nincs, a kosár alul szintén sérülés mentes, a kupola szint úgy! Az egyik első kerék fixálója tört el, de odaadom hozzá, egy ügyes apuka biztos meg tudja csinálni... bár én pont a bolygósítottan szerettem használni, így bárhol könnyen el lehet vele fordulni, emellett még rugósak is.
Kerekein és egyéb  helyen repedéseket nem találtam, a vázon használatból eredően, MINIMÁLIS karcok előfordulhatnak... de összességébe a babakocsi, nagyon jó állapotú
Háttámlája 4 fokozatba dönthető(általában a babakocsik csak 3 fokozatúak)
5 pontos biztonsági övvel rendelkezik
Baba, és mamatálca is van... a mamatálcán óra, hőmérő található!
Mi már télen se használtuk, kinőttünk a babakocsis korszakból : )
Remélem mindent leírtam, ha valami kérdésed van, tedd fel nyugodtan, amint gép közelbe kerülök válaszolok!
Fix ár esetén állom a postát! Korrekt ár esetén szóba jöhet az idő előtti aukciózárás is
Jó licitálást, és további szép napot! : )): ))


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-03-03 12:01
. Graco quattro tour deluxe - Jelenlegi ára: 1 Ft

Fontos